tisdag 25 augusti 2009

Bloggen lever!

Jaa ni.. 6 Juli var det senaste bloggoinlägget.
Med sommaren försvinner vardagen och därmed bloggandet.
Bloggande är sånt som i alla fall jag tillägnar min tid åt när det inte finns så mycket annat att engagera sig i.. Så nu när jag ligger här sjukskriven och arbetslös (för tillfället) så kan jag väl lika gärna komma igång med att skriva igen..

Hur den här hösten ska bli har jag ingen aning om över huvudtaget. Jag bara hoppas att allt ska lösa sig sådär bra som det har gjort det senaste året. Jag har haft sånt flyt och allt har löst sig till det bästa, hela tiden! Fram tills nu...

Jag hade en reservplats för att plugga till sjuksyrra på distans (jag hade troligtvis kommit in). Nu blev ju omständigehterna så att jag var tvungen att tacka nej då jag fick annat att planera för i framtiden. Rätt som det var så blev det i alla fall inte av, och nu sitter jag här utan studieplats och utan fast jobb. Som tur är kommer jag att få komma in och jobba lite på mitt sommarjobb, som personlig assistent. Men man vet inte hur mycket man får jobba, och det känns väldigt ovisst.. Men jag hoppas, hoppas och hoppas lite till att allt bara än en gång ska lösa sig till det bästa..

Om en vecka, på tisdag är det i alla fall dags för flyttlasset än en gång. Min 5:e flytt på 14 månader.. vad tycks?
Man kan säga att jag har rutinerna inne nu..
Hur som helst så ska vi ju denna gång flytta till "våran" nya lägenhet. Min och Fredriks. Den finaste lägenhet som finns enligt oss. Vi har drömt om den i över 4 månader nu och planerat för den, har vi gjort i 3 månader.. Så ni kan tänka er vilken lycka det är nu när vi äntligen ska få flytta in! Ojj, jag tror inte att det finns en enda pryl som vi inte planerat för var den gör sig bäst.
Idag är det i alla fall dags för att börja plocka ner saker i kartonger.. Men med lite spotify så ska det nog rulla på rätt bra!

Jag hoppas i alla fall nu att ni inte övergett mig och min blogg totalt i sommar, utan kan tänka er att återigen bygga upp en vacker relation med bloggen.. =)

Mycket har hänt i sommar, så jag återkommer med bilder och nyheter..

Puss och KRAM!

3 kommentarer:

  1. Äntligen lite liv här... SOM jag har väntat och saknat!!!

    SvaraRadera
  2. jag har inte övergett bloggen! pictures please!

    SvaraRadera
  3. Jag kan intyga om att det ÄR världens finaste lägenhet :)

    SvaraRadera