måndag 31 augusti 2009

IKEA i Kalmar


Ja. Såhär kan det se ut. Det var lite pusslande, men vi fick in allt i vagnarna i skuffen.
Det är tur vi har köpt en kombi.
Ska lägga upp en bild på den, så att ni känner igen mig när jag kommer farande.. ; )
Resten som vi köpte kommer med hemkörning den 7:e september!
Bland annat en ny säng till mig och min man! YEAH! Inget mer knakande.. =)
IKEA alltså. Ja. Jösses vad vi har haft det bra. IKEA var avklarat på ca 4 timmar på lördagen, sen åkte vi och checkade in på ett helt fantastiskt bra hotell.
Det ingick kaffe/te, frukt och hembakat dygnet runt. Dessutom ingick en kvällsbuffé och frukost. Vi behövde ju inte ens gå ut och äta! Snacka om att spara pengar.. vilket kan behövas nu..
Vi hade en egen balkong med havsutsikt och världens skönaste sängar, som dessutom var ställbara.. Ja, dit kan jag gärna åka igen..
Kalmar var en fin stad. Jag har bara varit inne och ätit i Kalmar någon gång när jag var liten och vi åkte kustvägen ner till Skåne. Men det var verkligen en härlig stad, påminner mycket om Visby med gamla hus och kullersten.
Nu mina vänner är det dags för frukost. Sen är det dags att packa det sista, för imorgon ska vi flytta till Lästgatan 13. Äntligen!
Puss å Kram.

3 kommentarer:

  1. Härligt.. inget mera knakande, hallo man får ju va liite smidig! ;) låter bra m flytt, ser fram emot att komma hälsa på i framtiden.
    Lycka till me flytten så höres vi snart!

    SvaraRadera
  2. Hoppas flytten har gått bra =)

    /Katja

    SvaraRadera
  3. Skönt att du har en blogg. Jag tänker mycket på dig.

    SvaraRadera