torsdag 3 september 2009

Nu är vi här!

Ja, det är vi verkligen!
Vi är på plats och de flesta sakerna också.
Nu är det bara lite, lite kläder som ska in i garderoben.
Fredrik tränar innebandy ikväll. Han spelar ju i samma klubb som jag nu.
Det är roligt, och förhoppningsvis får vi träna lite ihop också.. ; )

Ja, innebandyn har kommit igång på allvar. Och det är så fantastiskt roligt! Och det går bra, så himla mycket bättre än förra säsongen (då jag visserligen började för första gången). Men ändå. Det är ju roligt att formkurvan pekar uppåt. Det känns bara så bra!

Ikväll har jag invigt ugnen. Fredrik fyller år på lördag. Tyvärr så är det inte så många som kan komma, så jag tyckte det var onödigt att baka en tårta. Nä, jag slog till med "Leilas New York Cheescake" istället. Den godaste cheescaken jag någonsin smakat i alla fall!
En riktig kolhydratbomb! Bullarna ligger i frysen. Ja, det är nog bara för lördagen att komma.
Imorgon jobbar jag 8-8.15. Dygn alltså. Och på måndag jobbar jag 8-19. Förhoppningsvis så blir det lite timmar ändå. Ja,ja.. jag letar i alla fall jobb för fullt. Det är lika bra!

Jag är så snuskigt trött nu, men cheescaken är inte klar förrän om 15 min..
Jag får bita ihop och kvällsdrömma lite om repet vi hade med Phat Lips ikväll. Det kommer bli bra, riktigt bra!

Godnatt då, eller nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar