torsdag 17 september 2009

allmänt svammel

Ibland känns det bara som om man gjort något fel, men att man inte vet vad man gjort..
En låg stämning bara sprider sig runt en som ett mörkt moln.. jag undrar vad det är?

Har just jobbat 2.5 timmar. Känns löjligt, men det är ju pengar det med..
Har anmält mig till resursen för äldreomsorgen här i Klinte nu i alla fall..
Har ju hört att dom behöver folk, så jag får hoppas att dom vill ha mig där nere på Åvalle/Hemtjänsten.
Jag pratade i alla fall med min gamla chef och hon lät hoppfull..

Men, men.. Jag får väl fortsätta att påta i vår lilla trädgård. Vet ni vad roligt!? Grannen frågade idag om jag jobbar med sånt här (trädgårdsarbete) för hon tyckte jag var så himla duktig och verkade veta så mycket, och att jag kunde kombinera växterna så bra.. Ha ha, då blir man lite glad!

Nä, en kopp kaffe hos Svenssons.. det sitter aldrig fel.. men först ska jag kolla om tvättstugan är ledig så att min man kan ha rena innebandykläder ikväll till träningsmatchen.. =)

Förresten så gjorde jag en av mina bästa träningar igår på innebandyn.. Jösses, vad det var roligt! Hoppas nu att det håller i sig..

Kram

1 kommentar:

  1. Klart det blir fint hos er, Som med innebandyn. Du kan allt du ger dig in på.

    Puss&Kram J

    SvaraRadera