måndag 14 september 2009

Jag vill inte veta!

Nej, det blir bara för mycket.
Jag vill inte veta..
Jag vill inte veta om ni målar spjälsängar, har foglossning, gått över tiden, vaknat av att någon sparkat. JAG VILL INTE VETA!
Så om det där facebook bara kunde blocka alla dom där förbannade statusinläggen så jag slapp läsa.
Det gör så in i helvete ont att bara se namnet på dom som man vet väntar..
Jag vill inte ens höra att nån ska ha barn.
Men va det då. Va med barn. Beklaga er för att ni gått över tiden eller för att ni har foglossning och har så himla ont, men en sak ska ni ha klart för er.. Ni ska bara vara så in i helvete glada att ni väntar barn över huvudtaget!


It just kills me..

5 kommentarer:

  1. Håller helt med, alla har inte lätt för att få barn.. Jag har ett som jag är lycklig för, hon tog fem år att få... och det verkar inte som det blir fler :( hur mycket man än önskar..

    SvaraRadera
  2. Då tycker jag du ska ta bort alla dom som stör dig emilia...

    SvaraRadera
  3. Shitty... its not easy, bra att du säger vad du känner o tycker. Love you.

    SvaraRadera
  4. Och det är sant som du säger, tror många tar för givet. Att det bara är att "skaffa"

    SvaraRadera
  5. Ja typiskt inskränkta öbor som inte kommit längre i sin utveckling än att dom måste kommentera och lägga näsan i blöt överallt när en människa uppenbarligen mår dåligt. Hoppas ni vid det här laget rätt ut det och förhoppningsvis kniper hon igen nästa gång.

    SvaraRadera