onsdag 24 juni 2009

Angelica med gitarren

Nu har Angelica varit här. Angelica med gitarren. Vi ska nämligen spela på bröllop på lördag. Mitt i flytten.
Så nu har vi repat och det gick bra. Angelica var en duktig lirare.
Vi ska spela 3 låtar; Jag ger dig min morgon, Sång till Friheten och Curly Sue.
Klockan 14 på lördag i Follingbo Kyrka.
Det blir nog bra.
Sen är det dags att ladda för Säffle-turnén och Rockers spelningen.
Och den 1 augusti är det bröllopsdags igen, denna gång i Hamra Kyrka.
Sång och musik, finns det något bättre?!

Så mitt i all flytt så ska jag alltså bege mig till kyrkan och sjunga. Får hoppas att vi får det mesta klart på fredag med flytten. I övermorgon. Tjoho!
För vi ska flytta till Klinte, ja vi ska flytta till Klinte, vi ska flytta till kliiiiiinteeeeee!! Fy fan vad vi är lyckliga!

Så, nu är det bara att vänta på att Fredrik ska komma hem så att vi kan luncha, sen är det p-möte på jobbet i nån timme. Imorgon jobbar jag dygn och på fredag är det flytt. Jag kommer va helt slut, men jag ska kämpa in i det sista på fredag för att få allt klart. Jag kan ju sova i bilen mellan turerna.. eller vad tror ni?

På måndag kommer Sara, Alfons och Joachim. Tjoho! igen.
Som jag längtat efter min Sara. Äntligen ska kanske dendär promenaden bli av som vi planerat sen första gången hon var på ön med lilleman. I Januari nångång..


Let's rock'n roll!!!

2 kommentarer:

  1. Det gick bra i kyrkan måste jag säga men huuuu,,, Vilket stelt bröllop

    SvaraRadera
  2. update please vad häner i klinte

    SvaraRadera