torsdag 11 juni 2009

En glutenfri kokbok?

weeeeeell...... Kyle's mom...

Nä. Jag bara skojjade. Den sången får ni sjunga på själva..
Men den sätter sig fort på hjärnan får jag säga.
Och sen kan man inte släppa den riktigt.
Cartman i South Park är i alla fall en av de mest underhållande karaktärerna tv:n har skådat med sin stora kroppshydda och sitt läspande tuffa bebisprat.
Jag ska se om jag kan slänga in honom här på sidan om inlägget. Om jag lyckas.
För i inlägget kan man bara lägga filmer som är sparade på datorn.
Inget youtube:ande här inte..

Imorse ringde dom från Komvux och väckte mig. Dom har tydligen inte fått in något betyg från min Naturkunskap B-lärare. Och B-lärare är ju just vad han är. Jag har inte ens fått svar på provet jag gjorde i tisdags, även om det nu var så himla bråttom! Och inte svarar han i telefon..
Ibland då förstår jag bara inte...

Kl.13:55 ska jag med 51:ans Buss till Sanda och städa. Det blir bra, vädret ser lovande ut. Sen kommer Fredrik och Simon och hämtar upp mig så att vi kan åka till Klinte och bli bjudna på rabarberpaj. Min pappas kusins dotter är på ön med sin kille och då ska det fikas ihop. Så visst! Vi tackar inte nej till rabarberpaj.

Jag har länge funderat på att skriva en glutenfri kokbok. Jag undrar om jag inte ska slå slag i saken. Igår åt vi en chokladkaka med blåbärsgrädde. Fy vad syndigt gott det var!
Ja, jag borde skriva en kokbok..

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar