tisdag 9 juni 2009

IG

Ja. Nu har jag gjort det absolut sista som jag kan göra för att försöka överleva Naturkunskap B -kursen. Jag fick tillbaka mitt prov igår där det helt ekelt stog att jag skrivit för tunt. Ett favorituttryck min lärare verkar ha. Och alltså fått IG på provet och därmed på hela kursen.
Finemang!
Nä fy fan, jag var riktigt upprörd. Så jag ringde upp och fixade till mig ett omprov som jag just skrivit. I 3½ timme. Om jag inte klarar den här kursen då dör jag. Men läraren är ju helt i det blå, han tror typ att det är högskolan vi går på. Om jag jämför de andra kurserna jag gått nu i vår, för det ska ju vara samma nivå, då är han heöt ute och cyklar den här nissen. Nä, på Komvux där fick vi göra omprov tills vi var nöjda. Lärarna där ville att vi skulle få godkänt. Det vill inte den här läraren på distans. Menhan kanske inte får lika mycket skit som en närvarande lärare om eleverna inte klarar kursen. Vad vet jag..

Nu ska jag om ett tag dra till Sanda och städa. Dra in lite cash till hushållet.
Och på tal om cash så har jag hört att skatteåterbäringen kommer i veckan eller nästa.
5000:- Ja, tack. Gärna idag.
Vi ska boka en liten trip jag å Fredrik. IKEA Kalmar i slutet av augusti. Med en hotellnatt.
Jag längtar..

Vi hörs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar