fredag 12 juni 2009

JAAAAAAAA!!!!!!

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Jag klarade kursen i Naturkunskap B!!!!
Tjoho!!!
Det kändes som om hela min framtid stog på spel där ett tag..
Utan Na B kunde jag ju inte söka till sjuksköterska och inte till så mycket av de andra kurserna jag sökt..
En gigantisk sten, nej, snarare ett berg, har lyfts ifrån mitt hjärta, min själ och mitt välbefinnande!
Ibland då blir man bara sådär lycklig sådär det spritter i hela kroppen och en sån dag har jag idag!

Nu ska jag bara njuta resten av kvällen av en underbar dag. Imorgon blir det jobb igen. Och på söndag blir det rep i Klinte med Phat Lips. På måndag ska jag städa i Tofta åt en dam och på Tisdag jobbar jag igen. På onsdag ska jag tillbaka till Sanda och städa, antagligen blir det sista gången för i år. Men man vet aldrig med Gunilla. Hon är en så härlig människa, och jag vet ingen som är som henne. Hon skiter verkligen i allt vad folk tycker, hon bara är den hon är.

Simon gick ut 6:an med ett stipendie. Helt fantastiskt bra!
Dessutom fick han det allra, allra bästa stipendiet. Ett stipendie för att ha varit en god kamrat.

En fantastisk dag har passerat och allt har jag delat med min älskade Fredrik.
För han är faktiskt, det allra bästa av allt.

1 kommentar:

  1. Vill du bli sjuksköterska??:D Jag med:) Kan du inte vänta så kan vi plugga tillsammans;);) Haha! /Louise

    SvaraRadera