onsdag 10 juni 2009

En dimmig promenad

Ja. Mina promenader fortsätter. Idag gick jag i en fuktig dimma som var väldigt harmonisk på något sätt. Jag gick ner för galgberget och ner runt strandpromenaden. Det var vackert, fridfullt på något sätt. Kajsa höll mig sällskap i luren och det var en härlig promenad, trots att et är lite tufft att prata i telefon när man ska upp för berget igen.
Jag gick förbi svärfars husvagn på vägen, men han verkade ha annat för sig. Ingen bil hemma.

Idag har jag fått skatteåterbäring. Tjoho! En weekend till Kalmar är bokad. 29-30 augusti ska vi åka en sväng, jag och min man. Det blir härligt. Packhuset heter hotellet och ligger precis vid havet. Kanon! Precis när juli-lönen trillat in... IKEA, here I come!
Idag när Fredrik slutat jobbet ska vi åka till JC och köpa ett par jeans till honom. Det har jag sagt länge, att när jag får min skatteåterbäring, då ska Fredrk få ett par nya jeans! För det första är dom alldeles för stora dom han har, han ska ha ett par lite tajtare så att man ser hans rumpa som är så het att man inte kan låta bli den. Den är sådär klämbar, ni vet! Och då måste man ju se det också! =P

Ja, jag hoppas att ni gillar min nya blogg. Jag har ju inte fått något inlägg än av er så jag vet inte ens hur det funkar med kommentarerna. Dags att ringa kusin Sara för en lektion!

PÖSS!

1 kommentar: